ی شوخیه جالب...:))


هر چی بخوای هس


دیشب یکی از فامیلامون برگشت تو جمع خیلی جدی گفت:خلقت دخترا اصلا شوخیه جالبی نبود...)

منم کم نیاوردم جواب دادم : ولی خلقت پسرا چون شوخی بود خیلی هم جالب بود کلی باهاش خندیدیم....)

null



نظرات شما عزیزان:

شقی3 
ساعت12:52---7 دی 1393

اه تو و کیوان جز (خ) کلمه دیگه ای بلد نیستید؟!!!
پاسخ:بلدیم باوووو چیزای دیگم هست مث ههههههه حححححح جججججج چچچچچچچچچچ پپپپپپپپ و....... خیلی زیادن ولی من خخخخ دوز دالم خخخخخ



mehran
ساعت13:54---8 مهر 1393
yekam be matnet tavajoh kon ghalat dare
پاسخ:مرسی از اطلاعت درس کردم حله؟


کیوان
ساعت21:03---2 مهر 1393
وااااااااا خخخخ
میایی کوجا تلافی میکنی خانوم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخ انتظار داری بیام کجا؟تو وبت دیه خخخخ


کیوان
ساعت13:02---28 شهريور 1393
این چوتو پرتا واسه من مهم نیست خخخخ
پاسخ:این حرفت بیجواب نمیمونه هااااااااااااااااااااااا الان میام تلافی میکنم


کیوان
ساعت9:32---26 شهريور 1393
ابرین ابرین همیشه خوش باش مثل خودم خخخخخ
پاسخ:خخخ تو باید واس این پست گریه کنی ن بخندی کهههه خخخخخ


کیوان
ساعت20:35---25 شهريور 1393
بعله بعله الان دلم نمیاد چیزی بهت بگم بزار فلا خوش باشی خخخخخ
پاسخ:خخخ من کلا خوشم چ تو بگی چ نگی خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ شنبه 15 شهريور 1393 / 22:2 / Κσ§ΑΓ /